الأربعاء، 9 يونيو 2010

حتى لو أطاح بى البحر......


انا هنا..انتظرك..ولا زلت انتظرك


لماذا؟لماذا لا تريد المجىء الى؟

أنسيت كل شىء؟

أنسيت هوانا وعشقنا؟

أنسيت أيام عمرنا؟


أنسيت انتظارى هناك امام بحر لعوب


نعم بحر لعوب مثلك حبيبى


بحر لعوب يأتى الى متلهفا كى يلمس قدماى


ثم يجرى مبتعدا


فا انت كالبحر فى مده وجزره


تأتى وترحل...ثم تأتى وترحل....وماذا بعد؟



ماذا انتظر منك ايضا ؟


ماذا انتظر؟انتظر هجرك لى؟انتظر هدوء عجيب؟ام انتظر عاصفه حب تطيح بى

ام ستطيح بى رياح غدر تتفتت لها السماء وتبكى لها الطيور امطار؟

لا زلت هنا انتظر على رمال تلومنى ....تلومنى فا تأكل فى جسدى كى ارحل.

كم انا شمطاء...لازلت انتظرك.....لازلت انتظرك رغم الشمس التى جعلت منى كقطعه شمع متفحمه...لازلت انتظرك رغم تبخر الوعود والامال مع بخار الندى من الزهور وقت قيلوله ....

لازلت انتظرك حتى لو اطاح بى البحر....


هناك 7 تعليقات:

هوبتي يقول...

ياااااااااااااريهام حلوة قوي قوي قوي
ومش عارفه هو يمكن لان انا علي راسي بطحه فا حاسه انها عليا قوي يعني

ربنا يوفقك يا حبي يارب

غير معرف يقول...

جميلة بس براحة علينا شوية
منقدرش علي كده
احمد عبد العزيز
بحبك
خطيبها ما تقلاقوش

شوية قهوة يقول...

كلامك جميل جدا

واحساسك عالي خالص

تحياتي

roro يقول...

بشكركم كلكم بجد
ديما شجعونى
وديما ادعوا ان يبقى مودى حلو لان طول ما انا مختفيه تعرفوا ان مودى وحش جدا
كلام من قلبى انا عامله لك اهداء للتاج علشان تقولى 6 اسرار

غير معرف يقول...

بجد رائعه وجميله جدا

Rotana Ahmead يقول...

والله انتي زي العسل

roro يقول...

روتانا حبيبتى
اشكرك جدا