الأحد، 6 يونيو 2010

التاج ......انا الملكة



اولا مساء الخير وحشتوني كلكم بشكل وحش

ثانيا انا جااااااااااااااااااااااالي التاج من حبيبتي هوبتي ( انا عايزه اخلع )

ثالثا انا هاحكلكم عن اسراري بس ما حدش يضحك عليا بقي مفهوم ....

1:مره وانا فى ثانوى قولت لماما رايحه الدرس وماكاش عندى درس وكانت اول واخر مره واصحابى البنانيت قالوا لى هانزوغ روحت معاهم الكافيه هما قعدوا يحبوا وانا قعدت اذاكر ههههههههههههههههههه







2:هوبتى قالت بتمشى فى الشارع وكانها سامعه موسيقى


انا بقى بشوف قدامى فيديو كليبات وانا بطلتها وياه بقى لو بتفرج على فيلم هندى يا سلام اندمج ولا احب ان ناموسه حتى تعدى من قدامى.






3:هههههههههههه بحب افتكر الموقف ده اوى لما كت بروح المدرسه الصبح مع انتيمتى هدى واشيلها شنطتى لانى شنطتى تقيله واخد بتاعتها لانها خفيفه ههههههههه وتفضل يا حرام متألمه لحد مانروح المدرسه وساعات كانت تنسى وتدخل فصلها بشنطتى وتتذنب اول حصه بسببى بس هى اللى غبيه لما المدرس يسألك عن كتابك افتحى شنطتى وخدى كتابى


وده اللى انا كنت بعمله وهى يا حرام من غبائها كانت تتذنب فى ااااخر الفصل وتطلع تتجنن عليا بين الحصه الاولى والتانيه وانا اضحك عليها ههههههه






4:كانت ديما انتيمتى هدى تجيب السندوتشات وانا اللى اكلها ولما اجى ااكلها افعص السندوتش فى وشها لانها ماكانتش بتاكل وكنت اهددها اى هاقول لمامتها انها مش بتاكل وانى انا اللى باكل سندويتشتها هههههههههههههه






5:سر عرفته بعد مرور سنه ونص عليه ومش هاقدر اقوله لان السر ده جرحنى اوى وماكنت اتمنى افضل مغفله وما اعرفهوش افضل من انى انجرح لانى مابصفاش لحد جرحنى مهما عمل معايا خير بعد كده.






6:نفسى اجوز البت هوبتى الواد شاهد كابور واهو نلمهم بقى ههههههههههههههه






اهدى التاج ده لكلام من ...  {القلب و مهموهه و شفقه واحسان}


هناك 7 تعليقات:

هوبتي يقول...

ياااااااااااااااااريهام حبيت كل اسراااااااارك وبالتحديد الاخير
اه ونبي جوزيني الواد دا لحسن خلاص بقي بجد
انا شاكلي هاعملها واسافر الهند عشان اخطفه

ســـهــــر يقول...

هههههههههههههه
بتذاكرى فى الكافيه يا بنوتة
لالالالالا كدة زعلتينى منك على فكرة
بينى وبينك حاسة انك ندمانة
عشان كنتى بتذاكرى
هههههههههههههههههه

انتى لذيذه على فكرة

وبما انى هبقا متابعه ليكى جدا

ليا طلب عندك ياريت تشيلى اوبشن تحقيق الكلمات دى

أختك نظرها دعيف دعيف يعنى

أنا - الريس يقول...

دا انتي طلعتي شريرة بقي .. تعذبي انتميتك وتضحكي .. الله يكون في عونها .. تلاقيها دلوقت بتفتكر كل لحظة كانت معاكي .. تحياتي ..
واقولك حاجة .. بدون زعل .. انا افضل انك تعرفي وتنجرحي .. احسن ما تبقي مخدوعة في أي شخص .. أي كان ..
لان الجرح يندمل .. أم الخيانة الدائمة بدون معرفة من قريب أو غريب لا تندمل أبدا ..
كان معكم من البيت ... الريس


وتحياتي لصراحتك .. وربنا يخليكي لبعض
طبعا انا قصدي انتي وهبة .. تحياتي للمرة العاشرة

شوية قهوة يقول...

اسرارك ظريف
والله صحبتك صعباانة عليا اوي
حد يروح كافيه ويذاكر ايه الاجتهاد دا كولوا

roro يقول...

شكرا لكم كلكم بجد انتوا لذاذ جدا
بس بالنسبه لموضوع الكافيه ده لانى كنت فى ثانويه عامه ده اولا ثانيا هما رايحيين يحبوا انا مالى انا ههههههههههههه
وبالنسبه لانتيمتى هدى ربنا بجد يخليها لى لانها كانت مستحملانى بكل زهقى وزى ماهى استحملتنى انا كمان بستحملها فى حاجات كتير وانضمت الى قلبى وانتمنتى دلوقتى كمان هوبتى السكره

Rotana Ahmead يقول...

جميله فعلا وريمو احلي ملكه انا شفتها

roro يقول...

روتانا حبيبتى انضمتى لاجمل ناس الى قلبى